کتاب هویت و برندسازی اثر دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان انتشارات بهارسبز

  • رده‌بندی کتاب

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

  • قطع

    رقعی

    رقعی

  • نوع جلد

    شومیز

    شومیز

  • نوع کاغذ

    تحریر

    تحریر

  • زبان نوشتار

    فارسی

    فارسی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان

شابک

978-6226829984

ناشر

بهارسبز

موضوع

کسب و کار

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

تحریر

زبان نوشتار

فارسی

تعداد صفحه

147

وزن

169 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
برند (شناسه) ساختنی نیست؛ برند بافتنی است. هر شخصی باید برندش را مثل فرش گره‌گره، با مهارت، با عشق، با برنامه، با دقت، و در طول زمان ببافد. برند به‌معنای فرایند کاشت، داشت، و برداشت ارزش‌های مادی و معنوی است. به‌عبارتی دیگر برند، عصاره‌ای از وعده‌ها، تعهدات، تجربیات، و عوامل وابستۀ رفتاری است که نتیجۀ آن، جایگاه و وجهه و سرقفلی و ارزش برند است. در کتاب «هویت و برندسازی» تلاش کردیم تا با مطالبی علمی و کاربردی، در جستجوی راهکارهای مفید و موثر برای کاسب‌کاران و کسب‌وکارها باشی ...بیشتر
کتاب هویت و برندسازی اثر دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان انتشارات بهارسبز