کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی اثر پروفسور جوشکون شاملی انتشارات شرکت چاپ و بازرگانی

  • رده‌بندی کتاب

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

  • قطع

    وزیری

    وزیری

  • نوع جلد

    گلاسه

    گلاسه

  • نوع کاغذ

    تحریر

    تحریر

  • زبان نوشتار

    فارسی

    فارسی

  • گروه سنی

    بزرگسال

    بزرگسال

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

پروفسور جوشکون شاملی

مترجم

کامبیز حیدری.نیما شجاعی

شابک

9789644685170

ناشر

شرکت چاپ و بازرگانی

موضوع

بازارشناسی.توسعه استراتژی بازاریابی

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

قطع

وزیری

نوع جلد

گلاسه

نوع کاغذ

تحریر

زبان نوشتار

فارسی

چاپ شده در

ایران

گروه سنی

بزرگسال

تعداد صفحه

300

تعداد جلد

50

وزن

463 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
در ربع آخر قرن بیستم و دهه‌ی اول قرن بیست و یکم، نیروی اقتصادی بی‌سابقه‌ای به نام جهانی‌سازی[1] پدید آمده است که همواره گستره و تاثیر آن در حال افزایش است. جهانی‌سازی اساساً به معنای یکپارچه شدن کشورها و مردم جهان است. این پدیده بر اثر کاهش قابل توجه هزینه‌های حمل و نقل و ارتباطات و حذف یا کاهش موانع جریان کالاها، خدمات، سرمایه، دانش، فناوری و افراد در فراسوی مرزهای کشورها به وجود آمده است (استیگلیتز[2] 2002). جهانی‌سازی نقش عظیمی در شکل دادن، تغییر دادن و حالت دادن مصرف‌کنند ...بیشتر
کتاب رفتار مصرف کننده بین المللی اثر پروفسور جوشکون شاملی انتشارات شرکت چاپ و بازرگانی