کتاب تجزیه‌ و‌ تحلیل بازاریابی اثر استفان سورگر نشر آموخته

  • رده‌بندی کتاب

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

  • قطع

    رحلی

    رحلی

  • نوع جلد

    گالینگور

    گالینگور

  • نوع کاغذ

    بالکی

    بالکی

  • زبان نوشتار

    فارسی

    فارسی

  • گروه سنی

    بزرگسال

    بزرگسال

فروشنده

263,410 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

استفان سورگر

شابک

9786226650885

ناشر

آموخته

موضوع

بازاریابی

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

قطع

رحلی

نوع جلد

گالینگور

نوع کاغذ

بالکی

زبان نوشتار

فارسی

چاپ شده در

ایران

گروه سنی

بزرگسال

تعداد صفحه

528

وزن

350 گرم

سایر توضیحات

فهرست مطالب کتاب
فصل 1: معرفی

فصل 2: شناخت بازار

فصل 3: بخش‌بندی بازار

فصل 4: تجزیه و تحلیل رقابتی

فصل 5: راهبرد بازار

فصل 6: عملیات کسب‌وکار

فصل 7: تجزیه‌وتحلیل کالاو خدمت

فصل 8: تجزیه‌وتحلیل قیمت

فصل 9: تجزیه‌وتحلیل توزیع

فصل 10: تجزیه‌وتحلیل ترویج

فصل 11: تجزیه‌وتحلیل فروش

فصل 12: تجزیه‌وتحلیل بازاریابی در عمل

نسخۀ فارسی کتاب «تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی: مدل‌ها و معیارهای راهبردی»
نسخۀ اصلی کتاب با عنوان «Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics» از سوی انتشارات «CreateSpace Independent Publishing Platform» منتشر شده است. نشر آموخته برگردان فارسی این کتاب مرجع را با عنوان «تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی: مدل‌ها و معیارهای راهبردی» با ترجمۀ دکتر مهران رضوان و علی بای در 525 صفحۀ رحلی به‌صورت دورنگ، با کاغذ بالکی سوئدی و همراه با جلد سخت (گالینگور) منتشر کرده است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
این کتاب برای متخصصان فعال در حوزه‌هایی که تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی می‌تواند موجب مزیت رقابتی شود، منبع بسیار مفیدی خواهد بود. همچنین دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی و بازاریابی می‌توانند از این کتاب در دوره‌های تخصصی «تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی» استفاده کنند. به‌طور کلی کسانی که علاقه‌مند هستند اقدامات و فعالیت‌های بازاریابی کسب‌وکار و سازمان‌شان را اندازه‌گیری، تجزیه‌وتحلیل و ارزیابی کنند، این کتاب راهنمایی راهگشا برای آن‌ها خواهد بود. این کتاب «مدل‌ها و معیارهای راهبردی» م ...بیشتر
کتاب تجزیه‌ و‌ تحلیل بازاریابی اثر استفان سورگر نشر آموخته

263,410 تومان