گواش 6 رنگ پنتر کد GP-711-6

  • تعداد رنگ موجود در بسته

    شش

    شش

  • ظرفیت مخزن

    30

    30

فروشنده

200,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

بررسی تخصصیتیم شگفت انگیز پنتر در پاسخ به نیاز و فرانیاز هنرمندان گران‌مایه در سطح ملی و بین المللی و با بکارگیری دانش علمی یا “Scientific Knowledge” و دانش ضمنی یا “Tacit Knowledge” و بهره‌مندی از تخصص و تجربه موجود در  زیست بوم هنر و صنعت توانسته است محصولی از گروه محصولات شگفت انگیز خود یا “Minimum Awesome Product”  را تحت عنوان نانو پوشرنگ گواش با افزایش مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی را در اختیار مصرف کنندگان باسلیقه، کمال­گرا و سخت ­پسند خود قرار دهد. نانوپوشرنگ گواش پنتر با دستیابی به سطح مطلوب میکرونیزاسیون رنگدانه‌­ها و استفاده از مواد اولیه برخوردار از سطح کیفیت مطلوب و غیر سمی و با بهره­‌گیری از دانش علمی در حوزه نانو تکنولوژی دارای افزایش مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی است و از این طریق می­تواند ثبات و ماندگاری آثار هنری شما را افزایش دهد. نانوپوشرنگ گواش  پنتر در سایت تولیدی پنتر ایران و تحت نظارت آزمایشگاه مرکزی و رسمی پنتر و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته اسپکتروفتومتری شیمادزو ژاپن تولید شده است. علاوه برآن، این محصول دارای تاییدیه محصول اروپا یا CE و دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران و دارای تاییدیه محصول از ستاد توسعه فناوری نانو است.

نانو پوشرنگ گواش پنتر با برخورداری از ویژگی­‌های فیزیکی و شیمیایی، پوشش‌دهی مطلوب و با طیف ­سنجی پیشرفته و دقیق رنگ­‌های ترکیبی حاصل از آن‌ها در ایجاد رنگ‌های ثانویه و پس از آن، با برخورداری از سایر شاخص­‌های لازم و مورد انتظار شما عزیزان می‌­تواند ضمن همراهی با پنجه‌های طلایی هنرمندان عزیز و هماهنگی با رقص قلمو بر صحنه‌های مختلف در مسیر خلق آثار زیبا، بدیع و اصیل، خاطره ای هیجان انگیز و هنری را برای شما خلق کند.

گروه کارآفرینی پنتر مجموعه‌ای دانش بنیان، نانوفناور و دارنده اولین پروانه رسمی تحقیق و توسعه  از  وزارت صنعت، معدن و تجارتدر صنعت نوشت افزار ایران و در گروه‌های اداری، دانش‌­آموزی، هنری و سلامت محور است. هدف نهایی این گروه ایجاد “حس خوب ” در ذینفعان گرانمایه خود است.

این محصول دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره: ش 668775400 و  تاییدیه محصول از ستاد توسعه فناوری نانو به شماره 23879-312 است. گروه کارآفرینی پنتر دارنده اولین پروانه رسمی تحقیق و توسعه به شماره 60/264426 است.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد جعبه

45×55×260 میلی‌متر

وزن جعبه

320 گرم

تعداد رنگ موجود در بسته

شش

ظرفیت مخزن

30 سی‌سی

قطر مخزن

35 میلی‌متر

سایر توضیحات

– مقاوم در برابر سایش و خراشیدگی
– مناسب برای رنگ آمیزی انواع کاغذ، مقوا، بوم، چوب، سفال و سایزر سطوح مشابه
– تهیه شده از مواد اولیه غیر سمی
– سطح کیفیت بالا و قابل حل در آب
– دور از دسترس کودکان زیر سه سال قرار گیرد.
– دارای کاردک
– رنگ: سبز 607 Green – آبی Blue 502 – قرمز – Red 318سفید White 950 – مشکی Black 802– زرد Yellow
ویژگی ها:
– نانوگواش هنری پنتر مبتنی بر نانوتکنولوژی
– با افزایش مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی
– جنس بسته: جعبه مقوایی
– ویژگی بسته: دارای جعبه مقوایی خارجی آسان بازشو و جعبه مقوایی داخلی و متحرک کشویی یا آسانسوری با چاپ اطلاعات مفید
– مناسب برای: هنرمندان حرفه ای، هنرآموزان و هنرجویان گرانمایه شامل دانشجویان، دانش آموزان، کودکان و نوجوانان علاقه¬مند به خلق آثار هنری زیبا، جذاب و ماندگار
– اقلام همراه : کاردک ، بروشور اطلاعات ضروری
– ابعاد ظرف 40×50×40 میلی‌متر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گواش به فرانسوی Gouache که با توجه به موارد استفاده آن گاهی تحت عنوان رنگ پوستر یا Poster color; نیز شناخته می‌شود یکی از پر مصرف‌ترین رنگ‌های هنری قابل حل در آب است. نانو پوشرنگ گواش پنتر با بکارگیری فناوری نانو و با افزایش مقاومت در برابر خراش و ساییدگی و با برخورداری از رنگ‌های زیبا و جذاب برای استفاده روی سطوح مختلف مانند انواع کاغذ و مقوا، بوم نقاشی، چوب، سفال، یونولیت و سایر سطوح مشابه مناسب است. این محصول هنری از گروه محصولات شگفت انگیز پنتر یا ;Minimum Awesome product ...بیشتر
گواش 6 رنگ پنتر کد GP-711-6

200,000 تومان