کتاب هویت و برندسازی اثر دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان انتشارات بهارسبز
-
ردهبندی کتاب
کسب و کار (علوم اجتماعی)
کسب و کار (علوم اجتماعی) -
قطع
رقعی
رقعی -
نوع جلد
شومیز
شومیز -
نوع کاغذ
تحریر
تحریر -
زبان نوشتار
فارسی
فارسی
فروشنده
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
کالا های مشابه
مشخصات فنی
مشخصات
نویسنده
دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان
شابک
978-6226829984
ناشر
بهارسبز
موضوع
کسب و کار
ردهبندی کتاب
کسب و کار (علوم اجتماعی)
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
نوع کاغذ
تحریر
زبان نوشتار
فارسی
تعداد صفحه
147
وزن
169 گرم
خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
برند (شناسه) ساختنی نیست؛ برند بافتنی است. هر شخصی باید برندش را مثل فرش گرهگره، با مهارت، با عشق، با برنامه، با دقت، و در طول زمان ببافد.
برند بهمعنای فرایند کاشت، داشت، و برداشت ارزشهای مادی و معنوی است. بهعبارتی دیگر برند، عصارهای از وعدهها، تعهدات، تجربیات، و عوامل وابستۀ رفتاری است که نتیجۀ آن، جایگاه و وجهه و سرقفلی و ارزش برند است.
در کتاب «هویت و برندسازی» تلاش کردیم تا با مطالبی علمی و کاربردی، در جستجوی راهکارهای مفید و موثر برای کاسبکاران و کسبوکارها باشی ...بیشتر
کتاب هویت و برندسازی اثر دکتر احمد روستا و علیرضا اخوان انتشارات بهارسبز
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر