کتاب تبلیغات تجاری اصول و شیوه های عمل اثر جمعی از نویسندگان انتشارات مبلغان
-
ردهبندی کتاب
کسب و کار (علوم اجتماعی)
کسب و کار (علوم اجتماعی) -
قطع
رحلی
رحلی -
نوع جلد
سخت
سخت -
نوع کاغذ
تحریر
تحریر
فروشنده
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
کالا های مشابه
مشخصات فنی
مشخصات
نویسنده
جمعی از نویسندگان
مترجم
سینا قربانلو
شابک
9789649435329
ناشر
انتشارات مبلغان
موضوع
تبلیغات – کسب و کار – بازاریابی- فروش
ردهبندی کتاب
کسب و کار (علوم اجتماعی)
قطع
رحلی
نوع جلد
سخت
نوع کاغذ
تحریر
زبان نوشتار:
فارسی
چاپ شده در
ایران
تعداد صفحه
840
تعداد جلد
1
وزن
1924 گرم
خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کتاب «تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل» یک کتاب آموزشی، مرجع دانشگاهی و منبعی غنی با اهداف کاربردی است.
این کتاب مبانی و محیط تبلیغات، نحوۀ برنامه ریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی را تشریح و رسانه های تبلیغاتی را می کند. سپس به جنبه های خلاقیت در تبلیغات و ساختن انواع آگهی ها برای رسانه های مختلف می پردازد. همچنین به فراگرد بازاریابی و ارکان تشکیل دهندۀ آن، بررسی مؤسسات تبلیغاتی و نحوۀ سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق و تحقیق راهبردی، روان شناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و رو ...بیشتر
کتاب تبلیغات تجاری اصول و شیوه های عمل اثر جمعی از نویسندگان انتشارات مبلغان
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر