کتاب استراتژی گروه کسب و کار اثر جمعی از نویسندگان انتشارات آریانا قلم

  • رده‌بندی کتاب

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

  • قطع

    وزیری

    وزیری

  • نوع جلد

    شومیز

    شومیز

  • نوع کاغذ

    تحریر

    تحریر

فروشنده

196,960 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

جمعی از نویسندگان

مترجم

بابک وطن دوست و مجتبی اسدی

شابک

9786227089158

ناشر

آریانا قلم

موضوع

کسب و کار

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

تحریر

زبان نوشتار

فارسی

چاپ شده در

ایران

تعداد صفحه

384

وزن

545 گرم

سایر توضیحات

تقریباً تمام شرکت‌ها علاوه بر استراتژی‌هایی که برای محصول یا بازار یا بخش‌های کسب‌وکار خود دارند به استراتژی گروه نیز نیاز دارند. بنابراین این کتاب برای هر مدیری است که مسئولیت بخش‌های مختلف کسب‌وکار را بر عهده دارد. این کتاب همچنین برای هر دانشجو، مشاور یا مدیر تازه‌کارتری است که می‌خواهد با چالش‌هایی که مدیران گروه با آنها مواجه می‌شوند و نحوۀ تصمیم‌گیری‌های این مدیران در مواجهه با چنین چالش‌هایی آشنا شود. این کتاب کمک می‌کند که به دو سؤال مهمی که تنها در سطح گروه مطرح می‌شود پاسخ داده شود:
1. شرکت در چه کسب‌وکارها یا بازارهایی باید سرمایه‌گذاری کند؟ این پرسش شامل تصمیم‌هایی است مانند تنوع‌بخشی و ورود به فعالیت‌های نزدیک به فعالیت فعلی شرکت، فروش کسب‌وکارها، ورود به نقاط جغرافیایی یا بازارهای جدید، و مقدار پولی که به هر حوزه از کسب‌وکار تخصیص می‌یابد.
2. گروهی از کسب‌وکارها چگونه باید مدیریت شوند؟ این پرسش شامل چگونگی سازمان‌دهی این شرکت به‌صورت بخش‌ها یا واحدهای کسب‌وکار یا شرکت‌های تابعه، چگونگی هدایت هر بخش، چگونگی مدیریت ارتباط‌ها و هم‌افزایی‌های میان بخش‌هاست و اینکه چه فعالیت‌هایی را متمرکز و کدام‌ را غیرمتمرکز کند و چگونه مدیران این بخش‌ها انتخاب و هدایت شوند.
اولین پرسش را تحت عنوان استراتژی «کسب‌وکار» یا «سبد» و دومین پرسش را با عنوان استراتژی «مدیریت» یا «سرپرستی» خواهیم شناخت. ترکیب این دو نوع استراتژی، استراتژی گروه را تشکیل می‌دهد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تقریباً تمام شرکت‌ها علاوه بر استراتژی‌هایی که برای محصول یا بازار یا بخش‌های کسب‌وکار خود دارند به استراتژی گروه نیز نیاز دارند. بنابراین این کتاب برای هر مدیری است که مسئولیت بخش‌های مختلف کسب‌وکار را بر عهده دارد. این کتاب همچنین برای هر دانشجو، مشاور یا مدیر تازه‌کارتری است که می‌خواهد با چالش‌هایی که مدیران گروه با آنها مواجه می‌شوند و نحوۀ تصمیم‌گیری‌های این مدیران در مواجهه با چنین چالش‌هایی آشنا شود. این کتاب کمک می‌کند که به دو سؤال مهمی که تنها در سطح گروه مطرح می‌ش ...بیشتر
کتاب استراتژی گروه کسب و کار اثر جمعی از نویسندگان انتشارات آریانا قلم

196,960 تومان