ویدئو آموزشی ایجاد وب سایت و فروشگاه الکترونیک نشر یارآفرین

  • زبان زیرنویس

    فاقد زیرنویس

    فاقد زیرنویس

  • نوع دیسک

    USB Flash

    USB Flash

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

زبان

فارسی

زبان زیرنویس

فاقد زیرنویس

نوع دیسک

USB Flash

مدت زمان

5 ساعت و 43 دقیقه

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایر توضیحات

معمولاً کسانی که خودشان مهارت طراحی وب سایت و یا فروشگاه الکترونیک ندارند، آن را به یک شرکت، تیم و یا فردی که در این زمینه مهارت دارد واگذار می کنند اما متاسفانه در اکثر اوقات علی رغم هزینه های زیادی که می کنند، آن چیزی که انتظار دارند را به دست نمی آورند.

بسته یارآفرین، در کمتر از 6 ساعت به شما آموزش میدهد که چطور وب سایت و یا فروشگاه الکترونیک خود را طراحی کنید و بدون آنکه به کسی محتاج باشید آن را بروز رسانی و یا تغییرات مورد نیاز خود را بر روی آن اعمال کنید.
تفاوت این دوره با دوره های دیگر ساده و کاربردی بود مراحل آموزش است که با توجه به تجربیات چندین ساله خودمان آنها را گردآوری کردیم. این دوره اصلا به حاشیه نپرداخته و به زبان خیلی ساده به راحتی کارکردن با اینستاگرام و یا نرم افزار Word به شما آموزش می دهد که چطور وب سایت یا فروشگاه الکترونیک خود را طراحی و یا بروز رسانی کنید. در ضمن در انتهای دوره یک پکیج کامل از یک فروشگاه را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد تا فقط با چند کلیک وب سایت و یا فروشگاه الکترونیک خود را راه اندازی کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
هزینه طراحی یک وب سایت معمولی یا یک فروشگاه الکترونیک، حداقل 5 میلیون تومان است و حتی این رقم گهگاهی به بیش از چند صد میلیون تومان میرسد. شما با تهیه این دوره میتوانید به راحتی آب خوردن وب سایت طراحی کنید. از طرفی اگر دلتان میخواهد فروشگاه الکترونیک داشته باشید اما نگران هزینه طراحی آن هستید با این دوره ساده و کاربردی هم میتوانید بی نیاز از دیگران برای خود یک فروشگاه الکترونیک راه اندازی کنید. سرفصل های دوره آموزشی 1.آشنایی با دامنه یا (Domain) 2.آشنایی با وب سایت و ساختا ...بیشتر
ویدئو آموزشی ایجاد وب سایت و فروشگاه الکترونیک نشر یارآفرین