ویدئوی آموزش زبان انگلیسی آیلتس ویسنته نشر آموزش زبان انگلیسی رامیلا

  • زبان

    فارسی

    فارسی

  • زبان زیرنویس

    فارسی

    فارسی

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • تعداد دیسک

    سه

    سه

  • گروه سنی

    همه سنین

    همه سنین

فروشنده

990,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

زبان

فارسی

زبان زیرنویس

فارسی

نوع دیسک

DVD

تعداد دیسک

سه

گروه سنی

همه سنین

مدت زمان

26 ساعت

سال تولید

1398

شماره پروانه یا مجوز

8-03542-079043

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتشارات

آموزش زبان انگلیسی رامیلا

سایر توضیحات

پکیج آموزشی آیلتس ویسنته در قالب 3 دی وی دی و به صورت فایل های ویدئویی می باشد که امکان مشاهده ی استاد علیرضا صالحی پور و مطالب آموزشی به صورت دیجیتال در کنار ایشان وجود دارد. این مجموعه فاقد غلط املایی بوده و روش حذف غلط املایی از نوشتار را برای زبان آموزان بیان می کند. همچنین این مجموعه، نکات کاربردی بسیاری را برای زبان انگلیسی به هدف آیلتس توضیح می دهد.
در این بسته ی آموزشی از صفر تا صد آزمون آیلتس برای زبان آموز روشن می شود و تمام دانش و تکنیک لازم برای شرکت در آزمون آیلتس در اختیار زبان آموز قرار گرفته است. با استفاده از این بسته انگیزه و روحیه ی زبان آموز برای یادگیری زبان انگلیسی حفظ می شود.
استفاده از این مجموعه ی آموزشی برای داوطلبان آزمون آیلتس و برای کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی از صفر و از پایه را دارند کاملاً مناسب است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پکیج آموزش زبان انگلیسی آیلتس ویسنته، تحت برند آموزش زبان انگلیسی رامیلا عرضه می شود. این محصول در قالب 3 عدد دی وی دی عرضه می شود که شامل فایل های ویدئویی آموزش زبان انگلیسی به هدف آیلتس است. این دوره ی آموزشی، حاصل تجربیات گسترده ی استاد علیرضا صالحی پور در آموزش زبان انگلیسی بوده و کاملاً ابداعی و منحصر به فرد است و از چندین لحاظ بهتر و کامل تر از هر شیوه ی دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی است. منبع اصلی آزمون آیلتس کتاب واژگان برای آیلتس Vocabulary for IELTS می باشد که ...بیشتر
ویدئوی آموزش زبان انگلیسی آیلتس ویسنته نشر آموزش زبان انگلیسی رامیلا

990,000 تومان