نرم افزار گردو ریکاوری و بک آپ اسیستنت

  • کاربرد نرم افزار

    کاربردی

    کاربردی

  • سیستم عامل مورد نیاز نصب

    ویندوز 7، ویندوز XP، ویندوز 8، ویندوز 8.1

    ویندوز 7، ویندوز XP، ویندوز 8، ویندوز 8.1

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

کاربرد نرم افزار

کاربردی

سیستم عامل مورد نیاز نصب

ویندوز 7

ویندوز XP

ویندوز 8

ویندوز 8.1

تعداد

1

سایر توضیحات

– تنها مجموعه شامل تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز برای بازیابی هاردها و درایوهای فرمت شده
– مجموعه حاضر یکی از قویترین مجموعه‌های تهیه پشتیبان و بازبابی اطلاعات از دست رفته است که بوسیله‌ آن می‌توانید هرنوع اطلاعاتی که از روی درایوها و دیسک های شما پاک شده‌اند را به آسانی برگردانید، پارتیشنهای پاک شده و فرمت شده را به حالت اول بازگردانید و دیتاهای از دست رفته خود را بازیابی نمایید.
– یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از کاربران ممکن است پیش بیاید، پاک شدن اطلاعات حساس و مهم، و نیاز به بازیابی آنهاست. در بسیاری از مواقع ممکن است فایلها و اطلاعات موجود برروی سیستم را به طور اتفاقی پاک کنید و یا درایوی را فرمت نمایید و بعد از مدتی نیاز به اطلاعات از دست رفته داشته باشید، در این شرایط شما نیاز به نرم‌افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات دارید که بوسیله آنها قادر خواهید بود فایل های پاک شده را برگردانید، اطلاعات موجود در درایوهای فرمت شده را بازیابی نموده و برگردانید.
برای بازیابی اطلاعات نرم‌افزارهای بسیاری وجود دارد که برای این منظور به شما یاری می‌رسانند. در این مجموعه سعی شده تا تمام نرم‌افزارهای مهم و حیاتی را قرار دهیم تا کاربران در هنگامی که به مشکلی بر‌می‌خورند به تمام نرم افزارهای مهم و حیاتی دسترسی داشته باشند.
– بازیابی در حالت بوت:
یکی دیگر از امکانات این مجموعه، امکان بازیابی اطلاعات در حالت بوت است.بسیار ممکن است پیش بیاید ویندوز دستگاه شما بالا نمی آید و یا اطلاعاتی را از روی درایو C پاک کرده‌اید و در صورتی که دستگاه را با ویندوز بوت کنید، ممکن است سکتورهای پاک شده، بازنویسی شوند. برای این منظور باید از نرم افزارهای بازیابی در حالت بوت استفاده نمایید. قویترین نرم‌افزار در این زمینه نرم افزار Active Boot Disk است که خود شامل نرم افزارهای زیر مجموعه بسیاری است و برای بازیابی اطلاعات در حالت بوت می توانید از آنها استفاده نمایید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
نرم افزار گردو ریکاوری و بک آپ اسیستنت