نرم افزار حسابداری مخصوص صنف خدمات پس از فروش نسخه شبکه چهار کاربره نشر هلو

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • تعداد دیسک

    یک

    یک

  • تعداد کاربر

    چهار

    چهار

  • سیستم عامل مورد نیاز نصب

    ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز 10، ویندوز 11

    ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز 10، ویندوز 11

  • امکانات

    حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش، انبار تولیدی، انبار بازرگانی، تولید، دو واحدی، خرده فروش، زیر سیستم ارزی، زیر سیستم زبان دوم، انتقال بین انبار، تک کاربره، مدیریت پیام، چند انباری، انبارگردانی

    حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش، انبار تولیدی، انبار بازرگانی، تولید، دو واحدی، خرده فروش، زیر سیستم ارزی، زیر سیستم زبان دوم، انتقال بین انبار، تک کاربره، مدیریت پیام، چند انباری، انبارگردانی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مشخصات فنی

مشخصات

نوع دیسک

DVD

تعداد دیسک

یک

تعداد کاربر

چهار

سیستم عامل مورد نیاز نصب

ویندوز XP

ویندوز 7

ویندوز 8

ویندوز 8.1

ویندوز 10

ویندوز 11

امکانات

حسابداری

دریافت و پرداخت

فروش

انبار تولیدی

انبار بازرگانی

تولید

دو واحدی

خرده فروش

زیر سیستم ارزی

زیر سیستم زبان دوم

انتقال بین انبار

تک کاربره

مدیریت پیام

چند انباری

انبارگردانی

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره پروانه یا مجوز

142689

سایر مشخصات

امکانات تخصصی نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو:

معرفی و ثبت انواع دستگاه‌ها و قطعات بر اساس مشخصاتی مانند نام، کد، سریال، مدل، شرکت سازنده و توضیحات، معرفی کارشناس با امکان تعیین پورسانت به‌صورت درصدی یا مبلغی، ثبت قرارداد و گارانتی دستگاه، ثبت پذیرش دستگاه‌ها و قطعات در داخل و خارج از سازمان، ثبت اظهارات مشتری، ثبت کارشناسی موقت شامل تعیین تاریخ و زمان اتمام تعمیر، نام کارشناس، مشخصات قطعات مصرفی، ارسال کارشناسی موقت به بخش ثبت مالی کارشناسی‌های موقت جهت تایید حسابداری، ثبت مالی کارشناسی‌های موقت شامل تعیین نوع ثبت (ثبت سند، ثبت فاکتور و سند، ثبت بدون فاکتور وسند)، ثبت مبالغ حق سرویس ، ایاب ذهاب، ماموریت، تخفیف، گارانتی و … و تعیین نحوه تسویه، انجام تمامی عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک و بانک و عملیات مالی به صورت اتوماتیک، درج حواله‌ی بین انبارها برای انتقال کالا بین انبارها، عملیات انبارگردانی، عملیات مونتاژ قطعات، صدور پیش فاكتور، فاکتورهای امانی و ضایعات، اعلام اتوماتیک سر رسید چک‌ها، صدور فاكتورVAT، تهیه سفارش به صورت لیستی از کالاها، ثبت هزینه در فاکتور خرید و فاکتور فروش، ثبت کرایه حمل در فاکتور و ثبت در حساب مشتری به صورت اتوماتیک، تعیین سطح دسترسی کاربران و درخواست کد از فروشنده در زمان صدور فاکتور جهت کنترل فروشنده، تعیین نقطه سفارش (حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا)، ثبت لیستی چک‌ها، ثبت چک‌های ضمانتی و یا امانی دریافتنی و امانی پرداختنی، مدیریت تعیین حداکثر مبلغ چک‌ها و تعیین تعداد چک در هر ماه، مغایرت‌گیری از دفاتر و اسناد بانکی، تهیه گزارش‌های فصلی فاکتورها برای ارائه به وزارت دارایی، تهیه گزارشات آماری، گزارش اسناد بصورت ستونی، گزارش از دفاتر كل، معین و تفضیلی، گزارش سود ناویژه هر كالا، هر فاكتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف، گزارش از ریز کالا و اسناد در صورتحساب اشخاص و گزارشگیری از طرف حسابهای بدهکار هر روز، گزارش از عملکردکالاها (موجودی اول دوره ، طی دوره، تعداد خرید و فروش و…)، تهیه گزارش از ریز کالا و اسناد در صورت‌حساب اشخاص، تهیه گزارش عملکرد کالاها (موجودی اول دوره، طی دوره، تعداد خرید و فروش و…)، تهیه گزارش از کالاهای فروش نرفته، تهیه گزارش از طرف حساب‌های بدهکارِ هر روز، کنترل فاکتورهای تسویه‌نشده و تسویه آنها، تهیه و تنظیم لیست قیمت کالاها، گزارش مشخصات دستگاه‌ها، گزارش قرارداد‌ها و گارانتی‌ها، لیست پذیرش‌های انجام شده، لیست پذیرش‌های کارشناسی شده و گارانتی‌ها، گزارش لیست کالاهای مصرفی، گزارش‌گیری از سوابق تمامی خدمات ارائه‌شده به‌طور جداگانه و با جزئیات، تنظیمات چاپ پذیرش‌های ثبتی، کارشناسی‌های ثبتی و چاپ رسید اعلام به مشتری، اتصال به فیش‌پرینت، اتصال به سخت‌افزارهای فروشگاهی مثل نمایشگر مشتری، ارسال پیامک‌های عمومی (شامل پیام‌های تبلیغاتی، تبریک، اعلام تخفیف و…)، تعریف فرمول جهت مونتاژ و کسر مواد اولیه به صورت اتوماتیک، ثبت چندین قیمت فروش برای هر کالا، ثبت سند اتوماتیک با سرفصل دلخواه، سرشکن نمود مبلغ هزینه های ثبتی در فاکتور درقیمت خرید کالاها، سرشکن کردن هزینه‌ها روی قیمت کالاها در فاکتور خرید، راس‌گیری از تاریخ چک‌های دریافتی و پرداختی، مغایرت‌گیری از دفاتر و اسناد بانکی، طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر، خروجیText ،Excel ، HTML از گزارشات ستونی، کاردکس ریالی کالا (گزارشی از ورود و خروج و موجودی کالای انبار در اول دوره و طی دوره بر اساس قیمت خرید)، تهیه گزارش از لیست اشخاص بدهکار از تاریخ خاص به بعد و بر اساس تاریخ فاکتور فروش، اطلاعات نموداری برای ارزیابی مالی و فروش، ارسال پیامک‌های پویا و امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار (مانده حساب‌ها، مشخصات فاکتور، سررسید چک، سررسید اقساط و…) ، هلو تحت شبكه شامل تمام امكانات نسخه خدمات پس از فروش جامع به انضمام قابلیت كاربری تحت شبکه (4 كاربر به طور هم‌زمان) است. ضمناً کاربر می‌تواند در صورت نیاز با پرداخت هزینه‌ای جزئی، تعداد کاربران شبکه را به بیش از 4 کاربر افزایش دهد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو، دارای امکانات تخصصی برای مدیریت خرید و فروش، تعمیر و ارائه خدمات برای انواع ماشین‌آلات و قطعات مربوط به سیستم‌ها، تجهیزات اداری، کامپیوتر و موبایل است. در نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش به منظور مدیریت تعاملات کسب و کار، می‌توان تمامی امور مربوط به انبار، صدور انواع فاکتور، تولید، تخفیف‌های متنوع، سفارش‌ها، محاسبات مالی، ثبت اسناد حسابداری و غیره را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارش‌گیری، بر کلیه‌ی امور مربوط به کسب و ...بیشتر
نرم افزار حسابداری مخصوص صنف خدمات پس از فروش نسخه شبکه چهار کاربره نشر هلو