نرم افزار توریست 1

فروشنده

13,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

زبان

فارسی، انگلیسی و فرانسه

ناشر

آوا کامپیوتر

سایر توضیحات

مروری بر محتویات این نرم‌افزار
نگاهی به شیراز قدیم (تصاویر زیبایی از شیراز قدیم به همراه نقشه و توضیحات)
دیدار از ارامگاه شعرا در شیراز ( به همراه زندگینامه‌ی شعرا، تصاویر دیدنی و گردش مجازی در آرامگاه شعرا در شیراز و نقشه‌ی جغرافیایی این اماکن)
معرفی اماکن مذهبی شیراز ( زیارت شاهچراغ به‌صورت مجازی، مروری بر تاریخچه‌ی مسجد نصیرالملک و مدرسه‌ی خان در شیراز همراه با تصاویری از محل و تاریخچه‌ی مسجد)
جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز (مروری بر تاریخچه‌ی ارگپ کریمخانی، بازار وکیل و سرای مشیر به همراه تصاویر و گردش مجازی و گردش در باغ‌های تاریخی و زیبای نارنجستان، باغ ارم و باغ عفیف آباد)
جاذبه‌های طبیعی شهر شیراز (گردش در آبشار زیبای مارگون و بهشت گمشده به همراه تصاویر زیبا و دیدنی و شرحی از موقعیت جغرافیایی آن‌ها)
اطلاعات توریستی (معرفی برخی از هتل‌ها و رستوران‌های معروف شهر شیراز و تعدادی از مراکز درمانی و شماره تلفن‌های ضروری جهت گردشگران)

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
 این نرم‌افزار به و ارائه‌ی اطلاعات در رابطه با اماکن دیدنی و تاریخی شهر شیراز می‌پردازد. در این مجموعه نگاهی به شیراز قدیم با استفاده از تصاویر موجود از شهر قدیمی شیراز همراه با نقشه‌های قدیمی و توضیحات مربوط به آن صورت گرفته است. در قسمت دیگر این مجموعه آرامگاه شعرا در شیراز همراه با زندگینامه‌ی شعرا، تصاویر آرامگاه‌ها و گردش مجازی در آرامگاه شعرا و نقشه‌ی جغرافیایی این اماکن به کاربر ارائه‌شده است. بخش دیگر ای ...بیشتر
نرم افزار توریست 1

13,000 تومان