فیلم آموزش تکواندو ازمبتدی تا پیشرفته DVD5 نشرکامیاب رزم

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • گروه سنی

    تمامی سنین

    تمامی سنین

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

فیلم آموزش تکواندو ازمبتدی تا پیشرفته DVD5 نشرکامیاب رزمورزش‌های رزمی تنوع بالایی دارند و ورزش‌هایی مانند کاراته و تکواندو به دلیل پیشینه‌شان از محبوبیت زیادی برخوردارند. یکی از دلایل محبوبیت ورزش‌های رزمی قابلیتی است که به ورزشکاران می‌بخشد. افرادی که ورزش رزمی انجام می‌دهند بدن‌هایی آماده و قوی دارند، از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند و علاوه‌بر قدرت، از سرعت عمل خوبی نیز سود می‌برند. در میان ورزش‌های رزمی تکواندو محبوبیت بسیار زیادی دارد. این ورزش برخلاف برخی از ورزش‌های رزمی یک ورزش جهانی و شناخته شده بوده و دارای فدراسیون جهانی و مسابقات رسمی بین‌المللی است. شاید با شنیدن نام ورزش رزمی، آسیب‌دیدگی‌های مختلفی را برای ورزشکاران تصور کنید؛ اما تجهیزات محافظتی در رشته‌ی ورزشی تکواندو موجب شده تا این ورزش در مسابقات بین‌المللی با آسیب‌دیدگی بسیار کمی مواجه باشد و حتی یک ورزش المپیکی شناخته شود. با توجه به موارد ذکر شده اگر قصد دارید به این ورزش گرایش پیدا کنید در صورت داشتن مهارت بالا می‌توانید آینده‌ای درخشان برای خود بسازید. شرکت در باشگاه‌های آموزش تکواندو یکی از روش‌های فراگیری این هنر رزمی بوده اما بسیاری از افراد به دلیل محدودیت زمانی و مکانی نمی‌توانند در باشگاه‌ها حاضر شوند. برخی افراد نیز احساس می‌کنند که مهارت‌ها و مفاهیم آموزشی باشگاه‌ها برای پرورش مهارت‌هایشان کافی نیست و قصد دارند پله‌های ترقی را سریع‌تر طی کنند. در تمام این موارد می‌توانید از محصول فوق به عنوان یک منبع آموزشی تخصصی و پیشرفته استفاده کنید. این محصول به صورت یک مجموعه‌ی دی وی دی آموزشی عرضه شده است که شامل 5 دی وی دی تکواندو و یک فیلم دوبله فارسی می‌شود. این مجموعه به همت شرکت کامیاب رزم تهیه شده است. مباحث این مجموعه به شکلی گردآوری شده که بتواند برای تمام افراد از مبتدی گرفته تا پیشرفته مناسب باشد. یکی از نکات جالب توجه در مورد این محصول آموزش فنون و تمرینات توسط استاد بزرگ هرب پرز است. این استاد بزرگ یکی از مشاهیر رشته‌ی تکواندو بوده و در میادین بین‌المللی موفقیت‌های بسیار زیادی کسب کرده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به مدال المپیک اشاره کرد. 

تکواندو بیشتر با ضربات قدرتمند پا شناخته می‌شود؛ اما اگر کمی با این ورزش آشنا باشید متوجه خواهید شد که ضربات دست این ورزش رزمی نیز بسیار پیشرفته و قدرتمند است. واژه‌ی تکواندو از سه بخش “ت” ، “کوان” و “دو” تشکیل شده است که معنی کلی آن راه و روش ضربه زدن، دفاع کردن و شکستن توسط دست و پا است. همین نام‌گذاری نشان می‌دهد که این ورزش تا چه حد کامل است. این ورزش به عنوان ورزش رسمی کشور کره نیز شناخته می‌شود.

ورزش تکواندو به بخش‌های مختلفی تقسیم کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پومسه، مبارزه و دفاع شخصی و شکستن اجسام سخت اشاره کرد. تنوع بالای رقابت‌های این رشته‌ی ورزشی یکی دیگر از دلایلی است که افراد مختلفی به آن علاقه و گرایش پیدا کرده‌اند.پومسه که به اجرای فرم نیز شهرت دارد یکی از بخش‌های جذاب تکواندو است. در این بخش فرد ورزشکار به شکل منظمی حرکات دست و پای ورزش تکواندو را اجرا می‌کند. مشاهده‌ی این حرکات زیبا نشان می‌دهد ذکر نام هنر برای این ورزش چندان بی‌ربط نبوده و به همین دلیل است که با نام هنر رزمی تکواندو از آن یاد می‌شود. این حرکات نمایشی در نهایت قدرت و سرعت اجرا می‌شوند و در عین حال از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند. پومسه را می‌توان به صورت انفرادی و دسته‌جمعی اجرا کرد. به لطف مجموعه‌ی فوق می‌توانید به خوبی این اجرای فرم یا پومسه را فرا گرفته و اجرا کنید. اجرای فرم برای ورزشکاران فواید بسیار زیادی دارد. این موضوع موجب شده تا افراد بیاموزند هماهنگی بالایی بین زمان و اجرای تکنیک داشته باشند؛ از سویی دیگر به خاطر سپردن تکنیک‌ها و انجام ترکیبی آن‌ها کمک زیادی به ذهن شما خواهد کرد. در این مجموعه بسیاری از فرم‌های کاربردی و اصولی تکواندو آموزش داده شده است و کاربر می‌تواند به شکل مناسبی آن‌ها را فرا گیرد. این موضوع به شما کمک می‌کند تا با اجرای این فرم‌ها نه‌تنها در شرایط بدنی ایده‌آل قرار گیرید؛ بلکه بتوانید با قدرت و سرعت خوبی ضربات را وارد کرده و به هماهنگی بالایی بین عصب و عضله‌ی خود دست پیدا کنید.مبارزات تکواندو نیز مانند بخش پومسه از محبوبیت بالایی برخودار است. از آنجایی که ضربات پا در این ورزش دامنه‌ی بسیار زیادی دارد و می‌تواند بسیار امتیاز آور باشد بیشتر مبارزان از ضربات پا استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید ضربات پا در مقایسه با ضربات دست قدرت بیشتری دارند و می‌توانند آسیب بسیار زیادی به حریف وارد کنند؛ در نتیجه در این مبارزات از تجهیزات حفاظتی مانند کلاه و هوگو استفاده می‌شود. سرعت، قدرت و انعطاف‌پذیری پای یک تکواندوکار اهمیت بسیار زیادی داشته و نیاز به تمرینات سخت و فشرده‌ای دارد. پاها برای یک تکواندوکار می‌تواند مانند یک نقطه‌ی قوت باشد و فردی که مهارت بالایی در زدن ضربات پا دارد قادر است قبل از نزدیک شدن حریف به خوبی ضربات پا را وارد کرده و امتیاز بگیرد. این محصول برای تمرین این نوع ضربات و بالا بردن مهارت پاهایتان بسیار سودمند و آموزنده است. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که آموزش ضربات توسط استاد بنامی با نام هرب پرز انجام می‌شود که یکی از نقاط قوت این مجموعه‌ی آموزشی به حساب می‌آید. 

تمرینات دشوار و تکنیک‌های پیشرفته‌ی تکواندو کمک می‌کند تا ورزشکاران این رشته بدن‌هایی بسیار آماده و قدرتمند داشته باشند. این موضوع موجب شده تا تکواندوکاران بتوانند در شکستن اجسام سخت نیز به خوبی عمل کنند و حتی در برخی موارد از دیگر ورزشکاران رزمی سبقت گیرند. تنوع بالای فنون این ورزش باعث شده تا تکواندوکاران در امر دفاع شخصی نیز بسیار موفق باشند. اگرچه در این مجموعه تکنیک‌های شکستن اجسام آموزش داده نمی‌شود اما تمرینات مدون و مفیدی که به کاربر آموزش داده می‌شود وی را برای انجام چنین کارهایی تا حد زیادی آماده می‌کند. 

هرب پرز برای بسیاری از تکواندوکاران که بیش از یک دهه از فعالیت آن‌ها در این رشته‌ی ورزشی می‌گذرد نامی شناخته شده است. این ورزشکار امریکایی موفق به کسب مدال طلای بسیاری از راقبت‌های مهم و معتبر جهانی شده است و در این بین کسب مدال طلای المپیک یکی از بزرگترین دستاوردهای اوست. مسلما یادگیری تکواندو به وسیله‌ی استاد بزرگی مانند هرب پرز بسیار مفید و سودمند خواهد بود. 

اگر تکواندوکار هستید یا به این ورزش علاقه‌دارید تهیه و فراگیری دروس آموزشی این مجموعه کمک زیادی به شما خواهد کرد. این دروس از مقدماتی تا پیشرفته فرم و مباره را به شما آموزش می‌دهند و برای آموزش از استاد بزرگ هرب پرز استفاده شده است. مدت زمان آموزش این مجموعه 300 دقیقه است اما برای رسیدن به مهارت بالا در این ورزش نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهید داشت.

مشخصات فنی

مشخصات

زبان

فارسی

تعداد دیسک

5

نوع دیسک

DVD

گروه سنی

تمامی سنین

مدت زمان

300

ناشر

کامیاب رزم

شماره پروانه یا مجوز

155/93/10531

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایر توضیحات

هدیه ویژه یک حلقه فیلم سینمایی یا موسیقی رایکان در هر بسته محصول خریداری شده توسط شما.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
·  تکواندو یکی از برجسته ترین ورزش های رزمی کره ای می باشد وبخاطرضربه های پر    تحرک ضربات پا مورد توجه بوده است و از سال 1940داری  شهرت فراوانی بوده است.·  هرب پرز که برنده مدال طلای المیک در رشته تکواندو است و 7باربرنده مسابقات جهانی وملی شده است اوعضو بلک بلت است واولین آمریکایی است که مدال طلای المپیک را درمسابقات تکواندو بدست آورده است.·  هرب پرز بااستفاده از نوشتن و تدریس می خواهد هنر رزمی و تجربیات خود را که دراین مسابقات بدست آورده به تکواندو کاران و هنرجویان سرتا سر ...بیشترکیفیت آموزش 4 کامل و جامع بودن مطالب 4 نکات مثبتاورژینال بودن DVDکمک به افزايش اعتماد به نفسکمک به مقابله درمقابل حوادث احتماليافزایش توانایی دفاع از خود در مواقع ضرورينکات منفیعدم مقاومت در برابر ضربه
فیلم آموزش تکواندو ازمبتدی تا پیشرفته DVD5 نشرکامیاب رزم