ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی

  • اقلام موجود در ست

    پایه چسب، جاقلمی (استند خودکار)، جامدادی رومیزی، جای کاغذ یادداشت، جای نامه، کازیه

    پایه چسب، جاقلمی (استند خودکار)، جامدادی رومیزی، جای کاغذ یادداشت، جای نامه، کازیه

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی 

گاهی اوقات برای پیدا کردن خودکار یا کاغذی که مطلب مهمی روی آن یاداشت کردیم، ساعت‌ها زمان صرف می‌کنیم تا روی میز کار شلوغ آن را بیابیم. نظم داشتن تنها راهکار این مشکل است. اگر هر وسیله‌ای که روی میز کار ما قرار می‌گیرد و یا در حین کار به آن نیاز داریم مثل تقویم، کاغذ یاداشت، خودکار و مداد یا حتی نامه‌های مهم اداری جای مشخصی داشته باشند، دیگر دچار این مشکل نمی‌شویم و در عین حال دسترسی به آن اشیا به مراتب آسان‌تر است؛ برای داشتن نظم در ادارات، سازمان‌ها و حتی اتاق کار ما به شما استفاد از ست اداری رومیزی را پیشنهاد می‌دهیم. این ست‌ها علاوه بر نظم باعث شده تا اتاق شما شیک و زیبا به نظر رسد. ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی یکی از ست‌هایی که است که برای افرادی که طرف‌دار سبک مینیمال هستند بسیار مناسب است. این ست با وجود سبکی که دارد برای میز‌های مدیریتی و اتاق‌های رسمی و دفاتری که ارباب رجوع در رفت‌ و آمد هستند بسیار مناسب است و در نگاه اول همه را شیفته خود می‌کند. 

 

داشتن مجموعه لوازم اداری به هر اتاق کار نظمی می‌بخشد همین باعث شده تا اکثر شرکت‌ها به دنبال یک ست کامل برای فضای کاری خود باشند. ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی، یک نمونه کامل از مجموعه لوازم اداری موجود در بازار که از جنس چرم ساخته شده است و همین باعث شده تا وزنی بسیار سبکی داشته باشد و تمام نیاز ما به یک ست اداری را برطرف می‌کند. داشتن اقلام زیاد و مشابه هم همچون جا قلمی، زیر دستی، استند خودکار، جای کاغذ یاداشت، جا مدادی رومیزی، تابلو، جای نامه، جای تقویم، پایه چسب، نامه باز کن و کازیه از مزیت‌های خوب این کالا است. در صورتی که به دنبال یک ست اداری هستید تا به لوازم‌تحریر شما نظم دهد این مجموعه انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی

مشخصات

جنس

چرم مصنوعی

اقلام موجود در ست

پایه چسب

جاقلمی (استند خودکار)

جامدادی رومیزی

جای کاغذ یادداشت

جای نامه

کازیه

سایر توضیحات

– دارای 1 عدد زیردستی با ابعاد 50×45.5×1 سانتی متر (دارای محفظه و قفل)
– دارای 1 عدد جای کاغذ یادداشت با ابعاد 15×15×6 سانتی متر
– دارای 1 عدد استند خودکار با ابعاد 24×10.5×2 سانتی متر (2 عدد جای خودکار)
– دارای 1 عدد جا مدادی رومیزی با ابعاد 11×11×12 سانتی متر (به همراه صفحه ساعت روی جامدادی)
– دارای 1 عدد جای نامه با ابعاد 24×11×10 سانتی متر
– دارای 1 عدد پایه چسب با ابعاد 20×10×10 سانتی متر
– دارای 1 عدد کازیه با ابعاد 29.5×36×7.5 سانتی متر
– دارای 1 عدد جای تقویم رومیزی با ابعاد 22×17.5×2 سانتی متر
– دارای 1 عدد تابلو با ابعاد 20.5×15.5×3 سانتی متر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
استفاده از یک ست اداری رومیزی دقیقا یک گام بزرگ در راستای این هدف است. با وجود ست اداری شما برای هر وسیله‌‌ی روی میزکارتان فضایی تخصیص می‌دهید و در زمان نیاز دسترسی به آن لوازم به مراتب راحت‌تر است. ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی با داشتن اقلام ضروری همچون جا قلمی، زیر دستی، استند خودکار، جای کاغذ یاداشت، جای نامه، جای تقویم، پایه چسب، تابلو، نامه باز کن و کازیه به میز کار ما نظم می‌بخشد و علاوه بر آن داشتن ظاهر رسمی و شیک آن فضای اتاق کار را تا حد زیادی ...بیشتر
ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 01 مجموعه 10 عددی