جامدادی لایت استار مدل دایناسور

  • جنس

    فوم

    فوم

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد:

210x145x45 میلی‌متر

وزن

80 گرم

جنس

فوم

سایر توضیحات

جامدادی لایت استار با کیفیت ساختاری شیک و طرح فانتزی سه بعدی خود می تواند انتخابی دوست داشتنی برای شما یا عزیزانتان باشد. برای قرارگیری مداد یا خودکار یا دیگر وسایل نوشتاری و همچنین قرار دادن دفترچه یادداشت و مدارک فضاهایی داخل جامدادی تعبیه شده است.محصول پیش رو به دلیل کیفیت و طراحی منحصربفرد گزینه مناسب برای دانش آموزان و نوآموزان دوره ابتدایی و حتی راهنمایی می باشد. چرا که این جامدادی از دوام بالایی برخوردار بوده و تا مدت ها از خرید جامدادی بی نیاز می کند.

جامدادی سه بعدی لایت استار یک جامدادی در سایز بزرگ با با کیفیت ساختاری شیک و طرح فانتزی سه بعدی خود می تواند انتخابی دوست داشتنی برای شما یا عزیزانتان باشد. برای قرارگیری مداد یا خودکار یا دیگر وسایل نوشتاری و همچنین قرار دادن دفترچه یادداشت و مدارک فضاهایی داخل جامدادی تعبیه شده است. این محصول دارای دو جیب مجزا بوده که در داخل هر جیب، جایگاه های مخصوص قرار گیری نوشت افزار و جیب هایی مجزا وجود دارد. ویژگی یک جامدادی با کیفیت دوخت و زیپ های آن است که جامدادی برجسته اونر از این امر مستثنا نیست. زیپ و سرزیپ فلزی این جامدادی بسیار روان بوده و از طول عمر بالایی برخودار است. تا هزار بار می‌توان آن را به راحتی باز و بسته کرد. یکی از جذابیت های جامدادی لایت استار طرح های زیبا ی آن است که بصورت برجسته بوده و حالتی سه بعدی دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
جامدادی دایناسور انتخابی کاملاً ایده‌آل و مناسب برای همه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع اول تا ششم ابتدایی است که می‌خواهند یک جامدادی جادار، همه‌کاره و باداوم داشته باشند. جامدادی dinosaur 3D بااستفاده از فناوری‌های EVA (اتیلن وینیل استات ایوا) و PU (پلی یورتان) روز دنیا به دست طراحان و مهندسان ایرانی با جنسی بسیار مقاوم ساخته شده است؛ این جامدادی در برابر آسیب‌های فیزیکی همچون وارد شدن ضربه در اثر افتادن یا پرت شدن یا پارگی‌های شدید کاملاً مقاوم است. این جامدادی دوختی بسی ...بیشتر
جامدادی لایت استار مدل دایناسور