بوم نقاشی مستر مدل MBA3 سایز 30×40 سانتی متر

  • شکل

    مستطیل

    مستطیل

  • سایز بوم

    40 × 30 سانتی‌متر

    40 × 30 سانتی‌متر

  • جنس پارچه

    پنبه

    پنبه

فروشنده

116,100 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

40x30x3 سانتی‌متر

شکل

مستطیل

سایز بوم

40 × 30 سانتی‌متر

جنس پارچه

پنبه

سایر توضیحات

مستر بوم بستر فوق حرفه ای آبرنگ بوده که برای انواع تکنیک های نقاشی مناسب بوده و برای اکرولیک و گواش و آبرنگ و جوهر مناسب بوده.
بوم مستر در تکنیک خیس در خیس به حرفه ای ترین شکل عمل میکند.
مستر بوم دارای کلاف چوبی با کیفیت بوده و پارچه مقوایی روی آن کشیده شده که همانند مقوا عمل میکند و کیفیت فوق حرفه ای را دارا است.
از ویژگی های منحصر به فرد این بستر حرفه ای میتوان به پارچه ارتقا یافته و مخصوص نقاشی آبرنگ و جنسیت صد در صد کتان و حفظ درخشندگی صد در صدی و شفافیت رنگ دانه ها و قابلیت برداشت رنگ در مرحله های مختلف اجرا و بدون تاب خوردگی و باد کردن سطح کار در حین تکنیک خیس در خیس و قابلیت حفظ و کنترل آب جهت اجرای بهتر در تکنیک خیس در خیس و مقاوم و سازگار با مداد و پاکن جهت کشیدن و پاک کردن و کمرنگ کردن طرح اولیه و مقاوم در برابر حرکات و ضربه های قلمو بدون پرز دادن و دستساز و دارای بافتی منحصر بفرد را دارا هست که میتوان اشاره کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
مستربوم محصول فوق حرفه ای از شرکت تولیدی هنری مستر بوده است که بستر فوق حرفه ای برای نقاشی آبرنگ و اکرولیک و گواش و چاپ و جوهر و... است. این بستر دارای بافت ریزی بوده و در تکنیک های مختلف نقاشی به حرفه ای ترین شکل عمل میکند. این بوم برخلاف سایر بوم ها معمولی زیرسازی ضخیم تری دارد و برای نقاشی آبرنگ به حرف ای ترین شکل عمل میکند. دارای بافت شبیه به مقوا دارد و عملکردی همانند مقوا دارد. مستر بوم مناسب انواع تکنیک های نقاشی با رنگ ها و مدیوم های پایه آب است. مستر بوم درای کل ...بیشتر
بوم نقاشی مستر مدل MBA3 سایز 30x40 سانتی متر

116,100 تومان