انیمیشن کوری کارسون اثر استنلی مور نشر لیمو استور

  • ژانر

    فانتزی، کودک و نوجوان، سرگرمی

    فانتزی، کودک و نوجوان، سرگرمی

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • گروه سنی

    همه سنین

    همه سنین

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ژانر

فانتزی

کودک و نوجوان

سرگرمی

خلاصه

داستان این انیمیشن در دنیایی پر از وسایل نقلیه انسان نما رخ می دهد و کوری کارسون شخصیت اصلی این فرانچایز و قهرمان آن محسوب می شود. کوری کارسون یک ماشین کوچولوی نارنجی رنگ است که به همراه کرسی خواهر کوچولوی بازیگوش خود و دوستانش در شهر به ماجراجویی می پردازد و ماجراهای بسیار جالب و آموزنده ای را تجربه می کند. مجموعه کوری کارسون مخصوص کودکان پیش دبستانی است و مفاهیم آموزشی و تربیتی بسیار مهمی در قسمت های مختلف آن گنجانده شده است. نوآموزان با دیدن این مجموعه کارتونی علاوه بر سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت با این مفاهیم آشنا شده و خود را برای یک آینده روشن آماده می کنند.

نوع دیسک

DVD

گروه سنی

همه سنین

کارگردان

استنلی مور

شماره پروانه یا مجوز

10000985

مرجع صادر کننده

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

سایر توضیحات

این مجموعه دوبله فارسی، قابل پخش در دستگاه دی وی دی پلیر و کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. همچنین این پویانمایی در قاب کتابی کلکسیونی عرضه شده است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کوری کارسون یا برو! برو! کوری کارسون (Go! Go! Cory Carson) یک فرانچایز و مجموعه انیمیشن کمدی و خانوادگی آمریکایی است که در ژانویه سال 2020 میلادی برای اولین بار در قالب یک انیمیشن سریالی منتشر شد. این فرانچایز بر اساس یک مجموعه اسباب بازی به نام ماشین های هوشمند (Go-Go Smart Wheels) ساخته شده و یک مجموعه انیمیشن به اصطلاح ماشینی است که شخصیت های آن را ماشین های سخنگو و انسان نما تشکیل می دهند. انیمیشن های این فرانچایز توسط کوکو استودیو (Kuku Studios) تولید و توسط سرویس ویدئوی ...بیشتر
انیمیشن کوری کارسون اثر استنلی مور نشر لیمو استور