انیمیشن رامکال اثر هیروشی سایتو

  • ژانر

    درام، انیمیشن، کودک و نوجوان

    درام، انیمیشن، کودک و نوجوان

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • گروه سنی

    همه سنین

    همه سنین

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ژانر

درام

انیمیشن

کودک و نوجوان

خلاصه

روزی پسری به نام استرلینگ راکون کوچکی را پیدا می‌کند. او آن راکون را رامکال می‌نامد. استرلینگ رامکال را در خانهٔ بزرگ خود و خانواده اش نگهداری می‌کند، به او چیزهایی یاد می‌دهد و خیلی دوستش دارد. آنها اتفاقات جالبی نیز تجربه می‌کنند. رامکال، راکن شیرینی است. او کارهای جالبی می‌کند و به شدت به استرلینگ وابسته است. استرلینگ هم عاشق رامکال است و همیشه از او به خوبی مراقبت می‌کند. استرلینگ، پسری است که بی‌نهایت حیوانات را دوست دارد و از اینکه برخی از انسان‌ها با بیرحمیِ تمام نسبت به این حیواناتِ بی‌دفاع خشونت به خرج می‌دهند احساس تنفر و انزجار می‌کند. در آن زمان بسیاری از مردم طرفدار لباس‌ها و پوششی از جنس پوست بودند و پول کلانی بابت این اجناس می‌پرداختند؛ بنابراین شکارچیان زیادی در جنگل به دنبال شکار حیواناتی بودند که بتوانند از پوستشان پوشاک و زیرانداز تهیه کنند. ضمنا این مجموعه به دلیل مدت زمان زیاد پخش و همچنین عدم افت کیفیت، قابل اجرا در دی وی دی پلیر های خانگی نمی باشد و قابل پخش با سیستم عامل ویندوز، گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون های هوشمند و … است.

تعداد دیسک

2

نوع دیسک

DVD

گروه سنی

همه سنین

کشور مبدا برند

ژاپن

کارگردان

هیروشی سایتو

شماره پروانه یا مجوز

10000605

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایر توضیحات

این مجموعه به دلیل مدت زمان زیاد پخش و همچنین عدم افت کیفیت، قابل اجرا در دی وی دی پلیر های خانگی نمی باشد و قابل پخش با سیستم عامل ویندوز، گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون های هوشمند و … است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
این مجموعه شامل آرشیو کامل کارتون رامکال مجموعه انیمیشن سریالی 52 قسمتی Rascal the Raccoon تولید شده در سال 1977 توسط استودیو نیپون انیمیشن و بصورت دو زبانه دوبله فارسی و زبان اصلی پخش از فوجی تلویژن کیفیت TVRip می باشد. داستان مجموعه بر اساس کتابی به نام راسکال اثر استرلینگ نورث است.
انیمیشن رامکال اثر هیروشی سایتو