کتاب چهار رنگ در بازاریابی شبکه ای اثر تام شرایتر انتشارات برات

  • رده‌بندی کتاب

    انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)

    انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)

  • زبان نوشتار

    فارسی

    فارسی

  • قطع

    رقعی

    رقعی

  • نوع جلد

    شومیز

    شومیز

  • نوع کاغذ

    سفید 70 گرم

    سفید 70 گرم

  • گروه سنی

    بزرگسال

    بزرگسال

فروشنده

56,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

تام شرایتر

مترجم

محمدرضا حبیبی

ناشر

برات

شابک

9786226631563

موضوع

بازاریابی شبکه ای

رده‌بندی کتاب

انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)

زبان نوشتار

فارسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

سفید 70 گرم

گروه سنی

بزرگسال

چاپ شده در

ایران

تعداد جلد

1

تعداد صفحه

112

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کتاب چهار رنگ در بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ی تام شرایتر، برای بازاریابانی است که به دنبال ایجاد تفاهم و ارتباط مؤثر با مشتری احتمالی‌شان هستند و کمک می‌کند که تیپ شخصیتی مشتری خود را شناسایی کنند. این کتاب نه تنها به شما آموزش می‌دهد که چگونه تاثیر گذارتر با مشتری احتمالی خود صحبت کنید بلکه به شما می‌گوید که چه چیزهایی به مشتری احتمالی خود نگویید تا جلوی خرابکاری را بگیرید. همانطور که می‌دانید در بازاریابی وقتی بتوانید حرف خود را درست به مشتری احتمالی انتقال دهید تقریباً ...بیشتر
کتاب چهار رنگ در بازاریابی شبکه ای اثر تام شرایتر انتشارات برات

56,000 تومان