کتاب نسل سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات آریاناقلم

  • قطع

    رقعی

    رقعی

  • نوع جلد

    شومیز

    شومیز

  • نوع کاغذ

    بالکی

    بالکی

  • گروه سنی

    بزرگسال

    بزرگسال

فروشنده

134,520 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

ایوان ستیاوان, فیلیپ کاتلر, هرماوان کارتاجایا

مترجم

اصغر رحمتی, حمید رضا ایرانی

شابک

9786006227207

ناشر

آریاناقلم

موضوع

بازاریابی، اقتصاد، مدیریت،

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

بالکی

گروه سنی

بزرگسال

تعداد صفحه

184

تعداد جلد

1

وزن

200 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ما شاهد گسترش تمرکز شرکت‌ها از محصول به مشتری و از مشتری به مسائل انسانی هستیم. نسل سوم بازاریابی، مرحله‌ای است که شرکت‌ها از مرحله مشتری‏ مداری به انسان‏ محوری رسیده‌اند، مرحله‌‏ای که در آن سودآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به تعادل رسیده باشد. امروزه شرکت‌ها صرفاً واحدی عملیاتی و خودکفا در بازار رقابتی نیستند، بلکه شرکت با شبکه‌ای از شرکای وفادار شامل کارکنان، توزیع‏ کنندگان، فروشندگان و تامین‏ کنندگان در تعامل و همکاری است. اگر شرکت‌ها شبکه شرکای خود را به دقت برگزینند و ا ...بیشتر
کتاب نسل سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات آریاناقلم

134,520 تومان