کتاب مديريت دانش برای فروش و بازاريابی اثر تام یانگ و نیک میلتون انتشارات هیرمند
-
ردهبندی کتاب
علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی) -
قطع
رقعی
رقعی -
نوع جلد
شومیز
شومیز -
گروه سنی
بزرگسال
بزرگسال
فروشنده
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر
106,650 تومان
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
کالا های مشابه
مشخصات فنی
مشخصات
نویسنده
تام یانگ و نیک میلتون
مترجم
حسام خضرایی حاذق فکر
ناشر
نشر هیرمند
شابک
9789644084805
موضوع
رمان
ردهبندی کتاب
علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
زبان نوشتار:
فارسی
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
چاپ شده در
ایران
گروه سنی
بزرگسال
تعداد جلد
1
تعداد صفحه
270
وزن
150 گرم
خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
مدیریت دانش، متشکل از فرایند خلق، اشتراکگذاری، بهرهوری و اطلاعات در یک سازمان است. درواقع این تعریف به رویکردی چند منظوره برای بهکارگیری بهترین شیوه استفاده از دانش در راستای دستیابی به اهداف سازمانی اشاره دارد. کتاب حاضر، با نگاهی جدید به مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی، راهنماییهای عملی و اجرایی راجع به مدیریت دانش در محیطهای فروش و بازاریابی را به همراه مطالعات موردی و بیان تجارب واقعی از سوی نویسندگان بیان میدارد و به همین دلیل به کتابی معیار برای بهرهمندی متخصصا ...بیشتر
کتاب مديريت دانش برای فروش و بازاريابی اثر تام یانگ و نیک میلتون انتشارات هیرمند
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر
106,650 تومان