کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر انتشارات مبلغان

  • رده‌بندی کتاب

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

    کسب و کار (علوم اجتماعی)

  • قطع

    وزیری

    وزیری

  • نوع جلد

    سخت

    سخت

  • نوع کاغذ

    تحریر

    تحریر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

نویسنده

فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر

مترجم

محمد علی عبدالوند – کامبیز حیدر زاده

شابک

9789642614936

ناشر

مبلغان

موضوع

بازاریابی – مدیریت

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

قطع

وزیری

نوع جلد

سخت

نوع کاغذ

تحریر

زبان نوشتار

فارسی

چاپ شده در

ایران

تعداد صفحه

494

تعداد جلد

1

وزن

835 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت. باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد پایین معنی پیدا کند. بسیاری از شرکت ها اقدام به ایجاد پست مدیر ارشد بازاریابی (CMO) کرده اند تا مدیر بازاریابی را هم ردیف دیگر مدیران ارشد از قبیل مدیر ارشد اجرایی (CEO) و مدیر ارشد مالی (CFO) قرار دهند. در هر حا ...بیشتر
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر انتشارات مبلغان