مجموعه انیمیشن تنها در خانه 1 و 2 و 3 اثر کریس کلمبوس

  • ژانر

    طنز

    طنز

  • نوع دیسک

    DVD

    DVD

  • گروه سنی

    کودک و نوجوان

    کودک و نوجوان

  • سال تولید

    1390

    1390

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ژانر

طنز

خلاصه

خانوادهٔ مک‌کالیستر تصمیم دارند تا برای تعطیلات کریسمس به پاریس بروند. شب قبل از سفر بین کوین و بچه‌های دیگر مشکلی پیش می‌آید. پدر و مادر کوین برای تنبیه او را به اتاق شیروانی طبقهٔ سوم می‌فرستند. او که بسیار عصبانی است آرزو می‌کند تا خانواده‌اش ناپدید بشوند. صبح روز بعد همه با زنگ ساعت بیدار می‌شوند و به دلیل این که دیرشان شده سریع آماده می‌شوند و خانه را به سمت فرودگاه ترک می‌کنند. آن‌ها کوین را فراموش می‌کنند. کوین از خواب برمی‌خیزد و می‌بیند که خانه خالی است. کوین خوشحال می‌شود و به خوش‌گذرانی می‌پردازد.
زمانی که کوین برای جشن کریسمس به بیرون رفته، متوجه می‌شود که دو دزد از قبل خانهٔ آنها را تحت نظر داشته‌اند و حالا که از حضور او بی خبرند قصد اجرای نقشهٔ خود را دارند.

تعداد دیسک

3

نوع دیسک

DVD

گروه سنی

کودک و نوجوان

ستارگان

مکالی کالکین
جو پشی
دنیل استرن
جان هرد

کشور مبدا برند

آمریکا

مدت زمان

300

سال تولید

1390

کارگردان

کریس کلمبوس

نویسنده

جان هیوز

شماره پروانه یا مجوز

155/89/83706و 155/89/118758

مرجع صادر کننده

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
مجموعه انیمیشن تنها در خانه 1 و تنها در خانه 2 مشخصات انیمشن 1 نام فارسی : تنها در خانه زبان : فارسی + زبان اصلی صوت دوبله بصورت جداگانه مدت زمان: 1:42:54 سال تولید : 1990 محصول کشور : آمریکا ژانر : ماجراجویی | کمدی | خانوادگی امتیاز IMDB از 10 : 7٫5 کارگردان : Chris Columbus ستارگان : Joe Pesci, Macaulay Culkin, Daniel Stern خلاصه داستان فیلم Home Alone 1990 :پسر بچه ای به نام «کوین» (کالکین)، به دلیل شیطنت هایش، شب پیش از سفر خانواده اش برای تعطیلات کریسمس، تنبیه می شود تا ...بیشتر
مجموعه انیمیشن تنها در خانه 1 و 2 و 3 اثر کریس کلمبوس