قیچی ساوی کد 008

  • جنس دسته

    پلاستیک

    پلاستیک

  • جنس تیغه

    استیل

    استیل

  • نوع برش

    ساده

    ساده

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

قیچی ساوی کد 008همان‌طور که می‌دانید قیچی یکی از وسایل پرکاربرد است که می‌تواند کاربرد‌های مختلفی داشته باشد. این که بخواهیم از چه نوع قیجی برای چه کاری استفاده کنیم حائذ اهمیت است. مثلا برای بریدن کاغذ، پارچه، مقوا و یا ورق‌های آلومینیومی از چه نوع قیچی باید استفاده کرد؟ در این‌جا برخی از کاربرد‌های قیچی‌های مختلف را برای شما توضیح خواهیم داد. معمولا در خانه‌ها از قیچی‎های معمولی که دارای ابعاد کوچک هستند برای بریدن کاغذ ویا پارچه استفاده می‌کنند که آن هم به گونه‌ای دارای دونوع است مثلا برای بریدن کاغذ از یک نوع قیچی و برای برش پارچه از نوع دیگری استفاده می‌شود. البته که برخی قیچی‌ها این قابلیت را دارند که استفاده‎‌های مختلفی داشته باشند. دیگر کاربر قیچی در لوازم آرایشگاهی است که آن هم به گونه‌ای داری انواع مختلف و کاریرد‌های مختلف است. همچنین می‌توان قیچی‌های کارگاهی را نیز نام برد که معمولا این نوع از قیچی‌ها ابعاد بزرگ و تیغه‌ی تیزی داشته که سبب می‌شود جنس مورد نظر را به خوبی برش دهد. ما در این جا قیچی «ساوی» کد «008» را پیشنهاد می‌کنیم که این وسیله به نوعی طراحی و ساخته شده است که می‌توانید با آن به راحتی کاغذ و یا پارچه‌هایی که دارای ضخامت کمی هستند را برش دهید.شکل ظاهری:

امروزه قیچی‎‌های مختلفی در بازار وجود داشته که دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند و همین امر باعث شده است که انتخاب رابرای مشتریان سخت کند. ابعاد و طراحی قیچی نیز به نوعی حائذ اهمیت است به گونه‌ای که اگر قیچی داری ابعاد استاندارد و طراحی مناسبی باشد، روش کار کردن با آن نز راحت بوده و به خوبی می‌توانید موردی را که می‌خواهید را برش دهید. قیچی ساوی از آن دسته از قیچی‌های خوش فرم و خوش دست بوده که به گونه‌ای کار برش را برای کاربران راحت کرده است. این محصول دارای ابعاد 1.2 × 6.5 × 17.8 سانتی‌متر و دارای وزن 35 گرم است. همچنین تلفیق رنگ مشکی و بی‌رنگ دسته این قیچی زیبایی خاصی به آن داده‌است.

 

جنس و کارایی:

امروزه جنس وسایلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم بوده، چرا که می‌تواند عمر طولانی داشته و بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید. این محصول از از تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید استیل به آلیاژهایی که پایه آن‌ها از آهن تشکیل شده است و کمتر از 2 درصد کربن دارند می‌گویند. هنگامی استیل ضد زنگ می‌شود که در میان عناصرش حداقل 10.5% کروم داشته باشد. این مقدار کروم پس از ترکیب شدن با اکسیژن هوا برروی استیل لایه‌ای را به نام اکسید کروم تشکیل می‌دهد که این لایه دیده نمی‌شود. ولی باعث می‌شود ارتباط بین استیل و هوا از بین رفته و استیل سالم بماند. تیغه این محصول به نوعی این پروسه را طی کرده و به استیل ضدزنگ تبدیل شده است. شما از این قیچی می‌توانید برای برش پارچه با ضخامت نازک، کاغذ و مقوا استفاده نمایید.با توجه به مطالب گفته شده، اگر به‌دنبال یک قیچی خوش‌دست با وزن مناسب، جنس با کیفیت و  قیمت مناسب هستید، از این محصول استفاده کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

1.2 × 6.5 × 17.8 سانتی‌متر

جنس دسته

پلاستیک

جنس تیغه

استیل

نوع برش

ساده

سایر توضیحات

– برش با کیفیت و طول عمر بالا

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
هنگام انتخاب قیچی برای کار برش می‌بایست به نکات مهمی دقت کنیم. جنس وسیله‌ای که می‌خواهیم برش بدهیم، نوع برش و همچنین نحوه برش از نکاتی هستند که برای انتخاب یک قیچی باید مد نظر قرار بدهیم. محصولی که می‌خواهیم به شما کنیم قیچی ساوی کد «008» است و از تیغه‌هایی با جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که مناسب برای برش‌های ساده است. تلفیق رنگ مشکی و بی‌رنگ دسته این قیچی زیبایی خاصی به آن داده‌است و همچنین طوری ساخته شده ...بیشترارزش در برابر قیمت 4 سهولت کاربری 4 کیفیت عملکرد 4
قیچی ساوی کد 008