آموزش معماری در فتوشاپ نشر دنیای نرم افزار سینا
-
تعداد
دو
دو -
ناشر
موسسه فرهنگی لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا
موسسه فرهنگی لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا -
متد آموزشی
چند رسانهای
چند رسانهای
فروشنده
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
مشخصات فنی
مشخصات
تعداد
دو
ناشر
موسسه فرهنگی لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا
متد آموزشی
چند رسانهای
مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماره پروانه یا مجوز
020879-00093-8
مدت زمان
300
سایر توضیحات
1- پیکسل ها ، بیت مپ ها و گری اسکیل
2- تبدیل از گری اسکل به آرجی بی
3- بررسی کنتراست آرجی بی و CMYK
4- بررسی لب مد وگاما
5- بررسی دیوتن ، تریتون وکوادتون
6- بررسی کراکترهای رنگی و مشخصات آن ها
7- تنظیمات رنگ ها
8- رسم پوسته در اتوکد
9- تنظیمات پرینتر در اتوکد
10-تنظیمات اندازه وکیفیت
11- تغییر در اندازه تصویر
12- تغییرات اندازه وتصویر
13- کیفیت بالا وکم در تصاویر
14- افزایش کیفیت با اکشن
15- استفاده از لول و ادجاسمنت در لایه ها
16- تغییر وضعیت توسط بلندینگ مد
17- تشخیص سایه ها توسط ترشولد
18- تصحیح رنگ ها با استفاده از کروز
19- سایه روشن زدن توسط ابزارهای برن وادج
20- تغییر هیو با لایه ماسک شده
21- شبیه سازی نور روز
22- افزودن افکت فیلم گرین
23- ساخت لایه های ترکیبی
24- استفاده از افکت های شارپن وگائسن بلور
25- رنگ کردن پیکسل های اشیاء
26- ساخت لایه های شیئی
27- انتخاب «پس ها» و مکان یابی
28- تغییر شکل اشیاء با استفاده از ابزار « پس»
29- ایجاد «پس » در اشیاء
30- استفاده از ابزار قلم
31- ساخت اشیاء دلخواه
32- نوشتن متن
33- ایجاد افکت بر روی متن
34- استفاده از لیر استایل
35- ساخت لوگو
36- خروجی گرفتن عکس از اتوکد
37- تنظیم میزان شفافیت وذخیره سازی جهت
استفاده در محیط وب
38- افزودن استوک و شفافیت در لایه ها
39- برش وکوچک کردن تصاویر
40- رنگ آمیزی دیوارها با استفاده ازسطل رنگ
41)رنگ آمیزی ر+یزه کاری های نقشه
42)مدیریت لایه ها
43)ذخیره سازی محل انتخاب شده در کانالها
44)رنگ آمیزی سینک ظرفشویی
45)ساخت پترن
46)کتابخانه های پترن
47)استفاده از پترن ها
48)استفاده از پترن های خاکستری
49)ایجاد خط وساخت پترن
50)کف پوش کردن آشپزخانه
51)تغییر حالت دیوارها
52)ایجاد عمق با استفاده از سایه ها
53)تغییر اندازه اصلی بوم
54)ساخت لایه ترکیبی و استفاده از گرادینس در لبه های نقشه
55)تغییرات اندازه در تصویر
56)ساخت مقیاس سنج نقشه
57)اضافه کردن متن ولوگو
58)تبدیل وکتور به «رستر»
59)تنظیمات بکگراند وسوئیچ ها
60)اضافه کردن نویز از تکسچرها
61)اضافه نمودن تکسچر توسط پترن و رنگ آمیزی آنها
62)ایجاد درو پنجره
63)ایجاد نور وسایه در پنجره ها
64)استفاده از ابزار قلم برای ساخت سایه
65)ساخت پلاک خانه
66)ایجاد سایه توسط شئ سفید
67)محو کردن خطوط اصلی نقشه
68)افزودن لایه جدید با استفاده از اتوکد
69)ایجاد ابر و رفلکت های نوری در شیشه های پنجره
70)تکنیک رفلکت برای شیشه
71)ایجاد سایه بر روی دیوار
72)افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
73)ایجاد درخت وسایه درخت
74)ایجاد سایه براساس نور خورشید
75)استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان در تصویر
76)مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
77)بررسی یک ساختمان سه بعدی در تری دی مکس
78)تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
79)ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در تری دی مکس
80)رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
81)بررسی اطلاعات رندر شده توسط تری دی مکس
82)رندر گرفتن از سایه ها با استفاده از تری دی مکس
83)ترکیب لایه ها وساخت ماسک
84)استفاده از اکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
85)ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
86)ایجاد فضای ومحیط ساختمان
87)ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
88)استفاده از افکت ها برای ایجاد فریم دور شیشه ها
89)ایجاد افکت سقف
90)تغییر در نور لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
91)تغییر رنگ در لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
92)مدیریت وسازماندهی لایه ها
93)ایجاد تصویر پس زمینه
94)ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
95)ایجاد نور در شیشه
96)ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
97)لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه
37- تنظیم میزان شفافیت وذخیره سازی جهت
استفاده در محیط وب
38- افزودن استوک و شفافیت در لایه ها
39- برش وکوچک کردن تصاویر
40- رنگ آمیزی دیوارها با استفاده ازسطل رنگ
41- رنگ آمیزی ر+یزه کاری های نقشه
42- مدیریت لایه ها
43- ذخیره سازی محل انتخاب شده در کانالها
44- رنگ آمیزی سینک ظرفشویی
45- ساخت پترن
46- کتابخانه های پترن
47- استفاده از پترن ها
48- استفاده از پترن های خاکستری
49- ایجاد خط وساخت پترن
50- کف پوش کردن آشپزخانه
51- تغییر حالت دیوارها
52- ایجاد عمق با استفاده از سایه ها
53- تغییر اندازه اصلی بوم
54- ساخت لایه ترکیبی و استفاده از گرادینس
در لبه های نقشه
55- تغییرات اندازه در تصویر
56- ساخت مقیاس سنج نقشه
57- اضافه کردن متن ولوگو
58- تبدیل وکتور به (رستر)
59- تنظیمات بکگراند وسوئیچ ها
60- اضافه کردن نویز از تکسچرها
61- اضافه نمودن تکسچر توسط پترن و رنگ
آمیزی آن ها
62- ایجاد درو پنجره
63- ایجاد نور وسایه در پنجره ها
64- استفاده از ابزار قلم برای ساخت سایه
65- ساخت پلاک خانه
66- ایجاد سایه توسط شئ سفید
67- محو کردن خطوط اصلی نقشه
68- افزودن لایه جدید با استفاده از اتوکد
69- ایجاد ابر و رفلکت نوری در شیشه پنجره
70- تکنیک رفلکت برای شیشه
71- ایجاد سایه بر روی دیوار
72- افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
73- ایجاد درخت وسایه درخت
74- ایجاد سایه براساس نور خورشید
75- استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان
در تصویر
76- مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
77- بررسی یک ساختمان3 بعدی در 3dmax
78- تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
79- ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در
تری دی مکس
80)رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
81)بررسی اطلاعات رندر شده توسط تری دی مکس
82)رندر گرفتن از سایه ها با استفاده از تری دی مکس
83)ترکیب لایه ها وساخت ماسک
84)استفاده از اکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
85)ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
86)ایجاد فضای ومحیط ساختمان
87)ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
88)استفاده از افکت ها برای ایجاد فریم دور شیشه ها
89)ایجاد افکت سقف
90)تغییر در نور لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
91)تغییر رنگ در لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
92)مدیریت وسازماندهی لایه ها
93)ایجاد تصویر پس زمینه
94)ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
95)ایجاد نور در شیشه
96)ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
97)لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه
72- افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
73- ایجاد درخت وسایه درخت
74- ایجاد سایه براساس نور خورشید
75- استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان
در تصویر
76- مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
77- بررسی یک ساختمان3 بعدی در 3dmax
78- تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
79- ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در
3dmax
80- رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
81- بررسی اطلاعات رندر شده توسط 3dmax
82- رندرگرفتن از سایه ها با استفاده از 3dmax
83- ترکیب لایه ها وساخت ماسک
84- استفاده ازاکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
85- ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
86- ایجاد فضای ومحیط ساختمان
87- ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
88- استفاده از افکت برای ایجاد فریم دور شیشه
89- ایجاد افکت سقف
90- تغییر در نور لایه با استفاده از گروه کلیپ ها
91- تغییر رنگ در لایه با استفاده از گروه کلیپها
92- مدیریت وسازماندهی لایه ها
93- ایجاد تصویر پس زمینه
94- ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
95- ایجاد نور در شیشه
96- ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
97- لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه
- ماهان تحریر
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار ماهان تحریر